Drömmer jag eller ??

först tänkte jag svara på frågan om vart jag köpt kalendern^^! den var i ett paket som kom från pysselklubben^^ men jag tror man kan beställa den här : http://creativekidz.se/kalender :)

natten var jätte konstig! jag sov jätte konstigt och jag typ hallucinera :S!! det har hänt 2 gånger förut ( men då hade jag 40 grader feber). jag hörde nån som skrek inne i huvet :S och när jag rörde mig så blev ljudet starkare! ( jag lovar att jag inte tagit nån drog^^! )

kom till skolan och fick höra av andra att de också sovit konstigt :S ( scary! )
dagen va bra :) red sen på kvällen :) och när vi skulle hämta upp Hanna ( som åker med oss) så hade hon klippt sig :) de va fint! , hon hade klippt kort ungefär som jag och även färgat mörkt :). så åkte vi upp till stallet och då ser jag att Nicolai blivit klippt han med ^^! han är korthårig han med ^^! ( de va rätt bra eftersom han blev så svettig innan! ) så gör jag iordningen honom och sen börjar lektionen. då ser jag att ridläraren Fia OCKSÅ klippt kort och färgat!! alla klipper kort ^^! 

dagen kändes lite konstig eftersom 3 ( 2 ) st klippt dig korthårigt! ^^  

 saknar sommaren... men snart äre julafton!! :D

ciao ciao :)!

Kommentarer
Postat av: Rosida

OMG, vad läskigt det där med skriken och allt... <:o

Vet inte om jag sov speciellt konstigt den natten, jag sover dåligt varje natt. >.<

2010-12-07 @ 13:48:52
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0