Filmrecention! av filmen Beck - levande begravd :)

såg beck - levande begravd idag hos linnea :). jag vet igentligen inte vad jag tyckte om den ^^! jo... den va läskig^^! xD speciellt när jullan satt bredvid och skrämde mig hela tiden xD!

de som jag inte gillade var att Gunvald ( han som e så snygg ^^ =3 ) blivit gammal och liknar numera en alkis...
sen så var det rätt dåligt att man inte såg han som va mördare nån gång innan han visade sitt face... de gav liksom ingen bild av honom.. man fick inte " lära känna honom" innan man fick veta att det var han ^^!

sen suger det att tyskland köpt produktionen av Beck nu... :( ^^!

den va mer äcklig av de andra filmerna ^^ jag tyckte den liknade mer än blandning av skräckfilm ibland^^ ( det kanske va för att julia gjorde sina ARRGG!! ljud hela tiden , så man hoppa ur byxorna! xD)

 dom är ett team men ändå så ser martin vettskrämd ut xD! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0