svar på kommentar 2..

fegt att kommentera anonymt vill jag börja med.. men men är man feg så är man ;)!  min nya lärare hade hört fel från min förra när de gällde att behålla betygen. hon hade hört G men det skulle va ett vg ;) så jag får det nu :) so I´m happy ^^!
( så du som nu kommenterar så där " snällt" kan väl sluta med det om du nu inte har nått vettigt å säga)


jag har kommit på 9 saker som jag är jävligt gla´ över nu :D!

* fick mvg på matte provet idag :D!
* kommer få vg i engelska :)
* det är sista "riktiga" veckan innan lov nu :D!
* jag ska sova hos linnea på fredag :)!
* vi ska bort på lördag :D!
* vi slutar skolan på onsdag :)
* jag har tränat till de 2 proven vi har kvar^^!
* de är julafton på fredag :)!
* på tisdag äre kabarée ^^

pajja inte min glädje med att kommentera en massa skit, du känner troligtvis inte mig. dom jag känner håller inte på sådär. :)


nu blir de filmtime! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0