Tisdag, eller?

man blir helt dagvild av att vara ledig ju :O! men de är nice att  va uppe till 2 och sova till 11 varje dag :D!

idag så fick jag dock inte sova länge.... men men... va ute hos farmor :) och sen hemma så scrappade jag lite ;)
kl 5 åkte jag till sorf och va med på hoppkursen :) de va rätt kul , förutom att de fick åt helvete.... ^^ jag va ringrostig ( även om jag bara haft uppehåll typ 1 vecka ) och nicolai hade inte gått nått så han va pigg xD! den kombinationen gjorde att de blev lite vingligt, obalanserat , klumpigt och en del vägran på hindren^^! även om de inte va tävling så är de ju kul om de går bra ;)!

jag får ta nya tag till måndag då ridningen börjar som vanligt igen ;)!
imorgon skulel bästa kusin karin och hennes kille per komma till oss eftersom de inte va med på julafton :). och så hoppas jag på att åka till stan och lämna in fotobeställning :). mamma skulle byta nån tröja också :).

på torsdag skulle vi till västerås och kolla tapet eftersom vi ska göra om i rummet! :) kommer byta ett av de 2 paren ridbyxor som jag fick, till ett par ridskor istället :).

nu ska jag dricka te och se 'morden i sandhamn' :) jag diggar polis/ "mord" serier ^^!

 <------jag fattar fortfarande inte hur jag kunde utsätta mig för sånt lidande xD! att få ur dom tog en hel dag... ^^

Kommentarer
Postat av: Julia ;*

a nice picture! ;*

2011-01-05 @ 20:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0