haha!

jag klaga på linnea att hon inte varit in på min blogg xD och så går hon in och kommenterar på alla inlägg xD!! tack :D!

red Nicolai nu i kväll :)! det gick super :D hoppas du vill följa med nästa måndag och fota linnea! :)

har utvecklings samtal imorgon..... känns som om man är skyldig till nått när man har det :S...

sen äre även KIS möte i morgon och sen på kvällen så äre gymnasie grejs på KSK...
jag ska inte till skolan i morgon känns det som :S det är ju bara en massa andra saker :S!!

vi fick tbx kemi provet och matten idag :) jag e rätt nöjd faktiskt! :) vg (++++) på kemin och vg på matten :)!!


de är lite kul när linnea ska förklara nått på matten för mig xD! för de slutar alltid med att jag ser ut ungefär så här:

 ^^
ska la sova nu :) natti natti :)!

Kommentarer
Postat av: Ebba

jag har oxå utvecklingssamtal... hoppas det går bra :S jag håller verligen med om att man känner sig skyldig. vi kommer typ aldrig på nåt att prata om! hahah

2010-11-16 @ 09:22:51
URL: http://ebbaborjesson.blogspot.com
Postat av: Linnea

hahaha, men nu är det ombytta roller xD

2010-11-20 @ 18:47:11
URL: http://sormanfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0