music is my life!!

ska snart ha musik :). vi kommer troligtvis spela upp våran låt :)! jag gillar melodin jag kom på ^^!! 

sen ska jag även till musik skolan för piano lektion :) 
förra veckan så var ett en snubbe där som typ satt å vänta eller nått. sen kom han fram till mig och fråga: " vad spelar du för nått?" "piano " svarade jag då. " okej kan du lära mig" blev hans svar xD. " eh... kan du inte fråga chefen eller nån som jobbar här så kan du börja ta lektioner i stället"? frågade jag då. " men jag bor i stockholm" svarade han då. " okej men kan du inte kolla på musikskolan i stockholm då"? frågade jag. " jo de va ju smart " blev hans svar xD!!

va fan han hade inte ens tänkt på de xD!!! 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahaha vad korkad! xD



SV; oj, förlåt!! :O Jag såg inte, men du står med nu :D<3

2010-11-24 @ 14:31:31
URL: http://fashionmonkie.blogg.se/
Postat av: JonnaNS ~ [ FOTO&HÄSTAR ]

svar; En header? x)



Sök på www.designadiblogg.se

2010-11-24 @ 18:57:03
URL: http://jonnans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0