10 saker ni kanske inte visste om mig!

i brist på annat för jag en till " ni inte visste om mig " xP så här kommer "10 saker ni kanske inte visste om mig" :)

1. jag har skostorlek 43-44 ^^
2. när jag föddes hade jag en sned ryggrad =p
3. jag har ridit i 12 år =)
4. talen 27,43,81 och 98 låter bra i mitt huvud , medans jag nästan mår illa av ordet Dill =S
5. jag är närsynt ,--O-O   ( haha fina brillor jag försökte göra där XD! )
6.jag har spelat piano i 8 år =)
7. jag har fotografiskt minne , tror jag i alla fall xD!
8. jag är stenrik! (kan vi ju i alla fall säga x)
9. jag hatar att åka karuseller, men har faktiskt åkt kvasten på grönan! xD va skit rädd hela tiden! xD
10. Jag är dökär i Mikael Persbrandt =P!

de sista tror jag ingen visste! ^^D

Kommentarer
Postat av: Ebba

haha, det mesta visste jag faktiskt :) <3

2011-08-17 @ 19:46:09
URL: http://ebbaborjesson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0