Fick ett förslag!

 om att göra ett 5 saker ni inte visst om mig. =D mina närmaste kompisar vet säkert en del av dem xD!

- Jag har närmare 40-50 brevvänner i Tyskland, Österrike, Finland, Usa, Danmark och Sverige! jag älskar att skriva brev , få brev och samtidigt träna engelska ^^ kanske låten fånigt men jag tycker om att skriva! :)

-Jag har autografer av Geoffery Rush, Daniel Radcliff, Kate Moss, 2 från P!nk, 2 från Renée O'Connor, 2 från Lucy Griffiths, Brolle, Alcazar, Nanne, Amy Diamond ( -.-' ) , Jan johanssen, Malin Baryard, Karl Martindahl , Måns Zelmerlöv, David Beckham, Joe Labero, Richard Armitage, Amanda Seyfriend, Selena Gomez, Robert Pattinson, Magnus Samuelsson, Zilla & Totte ( xD ) , Katy Perry, Charlotte Perelli, Kristen Stewart, Fall out boys, Avril lavigne,  Taylor Lauther + en tjej från twilight som jag inte kommer ihåg namnet på, Björn borg, Carola, Arne Weise, Andereas Johnsson, Hasse Brontén, Henrik Dorsin .. ANDAS! .. och Putte! :D haha ^^D

-Jag ÄLSKAR att köpa, samla och se film! jag är en filmoman xD ( om ordet inte finns så kom jag på de nu! ) ;D har kommit på mig själv med att de nästan bara är polis serier jag köper och ser ^^!
Maria Wern, Anna Pihl, Beck, Wallander, Oskyldigt Dömd, Irene Huss, Millenium =D!

- Jag har varit utomlands många gånger just för att min mamma älskar att resa!
2 ggr i USA (snart 3!) , Brazilien, Argentina, Canada, 4 eller 5 ggr i Italien, tappat räkningen på Frankrike! xD , spanien, 2 ggr i finland, Norge, Island, Danmark, England, Tyskland, Schweiz, Paraguay, Monaco, Gibraltar, Grekland, (snart Croatien och Polen! ) :) Paraguay åkte vi igenom när vi va i Argentina och skulle titta på vattenfallet Iguatzu men jag har i alla fall varit där ! ;D 

- Jag har sett Celine Dion och P!nk live i Globen, Stockholm! troligtvis ska vi se Celine Dion igen om vi åker till Usa igen , till Las Vegas! :) 
Dessutom har jag varit med i tv 3 ggr xD! 2 gång på sommarkrysset och en gång från skolan när vi gjort en stor pärlplatta med guds hand ^^! andra gången på sommarkrysset stog jag bakom Tobbe när han prata in i kameran och så passa jag på att göra värsta minen in i kameran xD! fett ful jag va när jag såg de sen på tv:n xD!

en del av er läsare visste säkert redan detta, men jag kom fr tillfället inte på nå bättre... ^^





bilderna är tagna från Google, för så bra kamera har jag inte xD!

Kommentarer
Postat av: Rosida

Oh my god... Ditt liv äger! xD

2011-08-13 @ 22:43:20
URL: http://rosida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shit så många brevvänner! :D

2011-08-14 @ 13:05:37
Postat av: Ebba

jag visste allt utom att du har så himla många brevvänner. jag visste att du hade några, men inte att det var så många :D <3

2011-08-14 @ 21:24:29
URL: http://ebbaborjesson.blogspot.com
Postat av: Sina

Hur många brevvänner har du från Finland? :)

2011-08-15 @ 19:13:01
Postat av: n a t h a l i e - p h o t o g r a p h <3

hur fick du tag på alla autografer ifrån dom engelska kändisarna ? ;o

2011-08-15 @ 20:16:17
URL: http://naattisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0