HungerSpelen 1&2

har läst första hungerspelen boken och är väl "snart" klar med andra. de är as bra ! :D men inatt..... då hade jag en mardröm om dem... O.o

jag va uttagen och skulle vara med. och så vann jag och några till ( fler kunde vinna). och då skulle vi bli frisläppta men dem lurade oss och stängde in oss i ett stort rum  med as lågt tak! D: och vart man än gick så blev rummet mindre! :(
jag gjorde allt för att vakna och de känndes som om jag gjorde det men jag drömde ändå! :(
sen lyckades jag ta mig ut och då kom jag till en regnskog och ramla ner i ett assmalt dike! D: .. men så fick jag hjälp av några typ förstrollade barn! :S

sen så sa dom att vi skulle träffas på en kulle och ha möte, men då blev vi iväg skickade till spelen igen! D: fett scary! :(



måste se filmen sen! O.o


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hungerspelen är episkt bra ^^



Fin blogg btw! :)

2011-12-24 @ 14:46:05
URL: http://wawesofpassion.blogg.se/
Postat av: Rosida

Bra att du tänker se filmen nu! ^^

Vad läskig dröm, och är jobbigt när man vill vakna men det går inte! :'o

2011-12-24 @ 20:56:58
URL: http://rosida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0