Kattz..

tänkte skriva lite om katter nu såhär på julaftons morgonen!
igår va vi ut till min farmor och firade lite. hon har skaffat katt. eller ja, katten har flyttat in. katten blev lämnad av några I*ioter och skulle få klara sig själv... dom åkte på semester och fixade vakt åt hunden men släpte bara ut katten. eftersom det är vintet och kallt tyckte min halvdementa farmor att den kunde få bo hos henne! och tur va väl de eftersom den annars säkert dött...

de jag vill uppnå med detta inlägg är att det borde vara dödsstraff för dem som skaffar sig djur och sen vara struntar i dem... -.-'! om man tröttnar på dem ska man sälja eller skämka bort dem eller i (nödfall!) avliva.. men aldrig bara lämna dem! även om de är djur och säkert klarar sig (i alla fall ett tag) så är de fel!

katten heter Missen och bor nu hos min farmor i alla fall! han är sjukt mysig! :)






Kommentarer
Postat av: Rosida

Lilla stackare! :( Hur kan man göra så mot en katt!? >:'o

2011-12-24 @ 23:18:36
URL: http://rosida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0