Massagetid/ ansiktsbehandling!

idag bokade jag en massagetid. här är våran konversation..

Jag: hej, jag skulle vilja boka massage tid. gärna den 10e jan.
Hon: hej, jaa asså de är fullt till nyår..
Jag: okej.. men asså den 10e. de är nästa år..
Hon: jaha okej! 
Jag: gärna kl 13 eller 14.
Hon: de är fullt men vi har en tid 15.15
Jag: okej. har ni nån tid tidigare?
Hon: ja, vid 9.45 i så fall.
Jag: okej ta de!
Hon: fast.. din behandling tar längre tid än vad som får plats.. så de går inte.
Jag: men de kl 15.15 då.
Hon: men vi har en tid 14.00
Jag: (suckar inombords). ta den. de blir bra..

något förvirrad! ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

hahaha xD



tack så mycket för kortet föresten!!<33

2011-12-28 @ 23:23:44
URL: http://sormanfoto.wordpress.com
Postat av: Angelica

Hahahah xD Man märker att hon har koll ;)

2011-12-29 @ 18:50:29
URL: http://angelicakarlsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0