Dagen idag har varit dagig^^!

haha kom inte på nån bättre rubrik men^^!

idag har jag i alla fall varit på stan och köpt filmen " farsan" ( älskar den! :D) , även 3 kit med scrapbooking saker och dekorationer :) och brevpapper :) det blev en hjärtformad sten med texten " carpe diem " på :)
när vi kom hem så satte vi upp hyllan där jag ska ha prydnader på, och sen åkte tavlorna upp! :) de e grymt snyggt där nu, men jag har lovat mig själv att inte lägga upp bilder förns allt e klart! ^^ då blir de " före och efter" ;)

Mamma och pappa hade köpt ett par byxor till moi i går som jag fick idag! :D de e grymt snygga och sitter jätte bra" :) Tack mammi och pappi ^^!
de är vita jeans med lite blå jeans färg på också :) , blåa jeans doppade i vitt ^^! fin beskrivning^^!

på kvällen så åkte vi till ett gäng som vi känner :) där spelade vi wii och såg film ( toystory 3) den e rätt bra faktiskt! :)
jag ägde ut dom på wii sport resort, basket. :D en av killarna ba: aa eftersom jag spelat detta i typ ett år nu så kommer jag lugnt vinna, och så vinner jag ^^! IN YOUR FACE!!! :D

 

 byxorna i bilen påväg till västerås :) mina knän ser lite crazy ut men de är för att de är olika mkt skugga på dem! ;)

 dagens inköp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0