oj! ^^

Tror du på utomjordingar?
Tror på spöken?
Vad är din favoritfärg?
Vilken låt är din favorit just nu?
Vilket plagg är ditt favoritplagg?
Om du fick 1 miljon, vad skulle du göra?
Vilket är ditt favoritland av de du varit i?


alla dessa frågor fick jag nyss xD så äre väl bara å svara! :)

1. både ja och nej, asså e vore coolt om de fanns men jag tror inte att de gör de ! :)
2. ja och nej där med xD jag har varit med om konstiga saker, men jag tror inte på de, eftersom jag  inte vill va rädd för saker och ting när jag e själv hemma ^^!
3.svart och blå :)
4. på piano är de: boulevard of broken dreams eftersom den är SÅÅÅ fin på piano, men annars e de nog, "gubben i lådan" med daniel adams-ray :)
5. jag har en svart tröja som e "pösig" upptill och tajt nertill, den älskar jag ! :D
6. om jag fick en miljon så skulle jag nog köpa en flygel eller ett niceigt hus, och donera bort resten till typ unicef! :)
7. jag älskar Frankrike och England! :D <3

angående designen ( Ida ) så e jag inte så haj på sånt^^! jag har bara paint att jobba med och photoshops första model... så de går inte å göra så mycket "/...

 bild tagen hos linnea i eftermiddas :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0