sötis ^^!

haha oj oj vilken eftermidda/ kväll! ^^

1. skulle cykla hem med linnea och becka. så drar becka i väg före oss och när vi hinner ikapp henne så står hon med cykeln i en snöhög xD! haha fan va jag garva! xD
jag cyklar "förbi" henne och ska sen vända mig om och kolla hur de går för henne, tror ni inte då att jag också kör in i en snöhög xD! haha jag RAMLAR dessutom och får cykeln över mig xD! haha jag låg där i en hög och asgarva xD fan va muppat de måse ha sett ut xD!

2.skulle iväg och rida på kvällen, så red jag bella och vi skulle ha hoppning :).
under de 50 minuterna så hände 2 "lägg-märke-till-saker" ^^! jag skulle börja hoppa, och tror ni inte då att jag börjar helt omvänt!! ^^ de låter stört men de va as pinsamt då ^^!
sen så skulle nicolai och hon som red honom hoppa =). de va så himla ku att så honom hoppa! för han e så sjukt glad! :D , stetsade öron, högburet huvud och svans och full fart frammåt^^! de roliga va bara de att han tog ett sånt skutt ( hindret va kanske 60) att när han sen lande så snubba han^^! sötis ^^

nicolai är lite som mig xD klumpig och tänker inte efter före ^^! de är därför vi passar så bra ihop =P!

nu ska jag sova! natti natti! :)

 gammal bild sen i somras :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

vilken söt bild på er tillsammans :)

2011-03-01 @ 00:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0