AJ !!

TRÄNINGSVÄRK!!!!!

jag tror aldig jag varit så trött efter en idrottslektion xD! jag har väl inte den bästa kondisen men nu var de som att man hade astma när man andades xD! jag va så slut så benen skakade, dessutom var jag sjukt andfådd xD!

men de va också jävligt kul idag :D! jag vågade mig på 2 saker som jag aldrig gjort förut^^! asså de låter kanske konstigt men i mitt huvud så har de varit en spärr för att hoppa upp på plintar och hoppa gämfota över saker, men idag så bara släppte de liksom :O utan att jag gjorde nått xD! jag gjorde alla de där sakerna och sen förns efteråt så ba: :O! jag hoppade gämfota xD! haha ^^!

jag kände mig som en fågel som för första gången ska flyga ur sitt bo ^^!

 

de roliga va de att jag skulle rida sen på kvällen ^^! med all träningsvärk xD! aja jag får väl gå på händerna i morgon om så skulle va ^^! jag testade att gå upp i brygga som jag kunde för en så där 10 år sen ^^! oc hajg lyckades nu med :D! haha ^^! *stolt*!

natti natt :D!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Härligt!!! :D:D

2011-01-18 @ 18:06:20
URL: http://sormanfoto.wordpress.com
Postat av: Angelica

Vad kul! :D haha bra jämförelse ^^

Kan du gå ner i brygga från stående? alltså typ bakåt? Jag har provat men vågar inte haha ^_^

2011-01-19 @ 10:53:28
URL: http://fashionmonkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0