igår lördag :)

igår lördag , så va vi i västerås och köpte hylla, bokhylla och asmycket ramar till mina teckningar :)! m.m
linnea kom till mig på em så vi gick till ica , och sen såg vi film m.m :)

 min bil :)?

 de e så sjukt billigt :O 10 kr :O!

 5 kr :S!

 på väg hem från ikea, lite väl intryckt i bilen xD!

linnea och jag spelade diamanten på kvällen och käka tacos :) ja... de blev en del "bra" bilder ^^!

 ^^

http://www.facebook.com/profile.php?id=626772857#!/video/video.php?v=496716207857  klicka in och kolla ;)

 tacos :D!

 ^^

 hallon lakritskskalle ;D!

 skräckfilmen rullar :O xD

 haha denna bild e grym xD!!

 crazy ^^!

 ^^



ja... ^^ nu ska jag i alla fall göra läxa och sen plockar vi nog ihop bokhyllan! :)
ciao ciao :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahaha, jag älskar bilden med du och bert!!

2011-01-23 @ 16:56:23
URL: http://sormanfoto.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0