oj!

man känner knappt igen mitt rum nu ! eftersom ja har plockat ut så mycket! ^^
Mammas en jobbarkompis dotter kommer nog bli glad för "lite" grejer som hon kommer få! ;) de som är bra e att hon också gillar hästar, vilket resulterar i att jag slipper slänga alla älskade häst prylar sen jag va liten xD!
de är så klart mycke saker kvar, men de bli rätt tomt när man tagit ur alla böcker och rensat sitt skrivbord mm ;)

I morgon är de ridningen igen :) och så ska jag dessutom se linneas julspel i kyrkan^^! med hennes konfirmation :)

 jag hade tråkigt igår^^!

men i morgon får jag i alla fall träffa honom :)!

Kommentarer
Postat av: Ebbzzchan

Sv: Ja, visst är det!? Testa med lite Marabou chokald i någon gång, yummy^^

2011-01-05 @ 20:27:19
URL: http://ebbzzchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0