Som...

... många verkar ha märkt så har "jag" skapat en ny header^^! de är tur att linnea kommer över med lite tips och att hon kan photoshop bättre än jag^^! jag blev nöjd :D! vi kan ju säga att jag gjort den^^!

linnea sov hos mig igår till idag så hon åkte hem vid halv 12 idag :), jag spelade in let´s dance och sen var jag ute och gick ^^! vi bastade , såg film och käka tacos igår :) ^^

jag fixade med scrapbookingen och sen på eftermiddan så plockade vi ur typ resten ur rummet :)
så i morgon kan pappa nog börja måla! ;)

I morgon ska jag med natta till sorf och kolla när hon rider :)

jag tillägnar mitt tomma rum denna låt xD! ( nu va jag väl bra klyftig^^! )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0