sönnendag ^^!

har DAMMSUGIT dag :D! har väl typ aldrig hänt men ^^!

fredags så käkade jag ju gurka och dipp^^! så för alla intresserade så kommer här en bild ^^!





har fixat mera pins på min mössa! ;) har jag inte denna på mig så är det nått fel ^^!



sen då eftersom att min kära morbror fyllde igår (?) ^^ så gjorde jag ett (SÅ) fint kort ^^D





sen så offrade jag mig och fixade till bella och nicolai i torsdags^^!

 ^^

sen måste jag bara visa ... våran kära katt kommer alltid in när man sitter på toa :S! hon vill liksom va med xD!

 ^^! hon blir alltid lika förvånad xD!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken söt katt! ^^<3

2011-01-19 @ 10:54:06
URL: http://fashionmonkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0