Västeråsdag!

idag va mamma och jag i västerås, shoppa loss och gick på bio :D vi såg pirates of the carabbien (?) 4 :D den va AS bra!!

^^ de är kort , dom där 3 till höger =3

 jag köpte bokstäver inne på panduro... värt å "trycka in" alla 7 efter varann?! varför inte bara ta 3x7 xD?!

 =3

 



jag rekomenderar lugnt filmen! jag trodde inte den skulle va så bra eftersom de inte är samma skådisar i denna ( okej vissa är ju med men... ^^) och sen för att den kom ut "så långt efter" men den va AS bra!! :D nå måste bara de den! men jag flyger ur byxorna lite då och då xD!

 filmen får 4,5 M utav 5 :D ( halvan är för att de va lite väl högt ljud ibland och för att de hände en del saker som man blev asrädd av xD typ att nån hoppar fram xD! i alla fall på bio blir man nog rädd xD! )

Go natt :)


Kommentarer
Postat av: Rosida

Yay, den måste jag se sen när den finns att ladda ner. =3



Hatar att gå på bio på grund av det du sa, för är ju asrädd för smällande, höga ljud! :o

2011-06-10 @ 23:22:45
URL: http://rosida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0