ledsen...

... för dålig "update" men har haft så mycket å göra + att jag inte mått bra. 
idag hade vi fysiknationella ,vilket jag tyckte va helt okej! de va faktiskt inte så svårt som jag trodde. 
hade piano lektion på em och snart har ja nog lärt mig denna underbara låt ♥ :

 

på kvällen var de clinic på sorf, där de då visar upp hästarna, pratar om deras personligheter och visar lite vad de kan och går för. de var också några privathästar med och visade vad de kunde och att just "den hästen" inte skulle passa på en ridskola.
de va rätt intressant och min lilla älsking va med ! :) Nicolai reds av Sarah De Wilde ( är riktigt gla´ att de va hon och ingen annan ^^! )

 ( de är väl typ 100:e gången jag lägger upp denna bild , men jag har inga nya i skoldatan "/ )

nu ska jag sova, ciao!

Kommentarer
Postat av: Fia

SV; förlåt , men då måste det va nå fel på ditt Internet och min blogg tsm . För designen är med vit bakom . Tror du mej inte så kan du väl komma ner t mej och kolla :P haha

2011-03-17 @ 17:59:09
URL: http://ffiamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0