Clear Round 21/5-11 med Nicolai på 60cm

ja! idag va jag med på en liten klubb clear round då på sorf ^^ jag hatar att tävla och hoppa banor men jag vill ändå göra de nån gång!
jag va rätt nervös och spänd men de kändes bra på framhoppningen och så. när jag sen hörde mitt namn ropas upp och jag fick göra så kändes de bra faktisk ^^ jag fatta galopp och skulle precis rida förbi starten när Nicolai reagerade med ett skutt i sidled på högtalaren och jag flyger av ^^

när jag ligger där på backen så känner jag hur jag skrattar inombords.. jag hade räknat upp allt i huvet som inte fick hända men jag missade att man kan ramla av också xD!
jag hoppa upp igen och startade. jag hoppade hela banan och hade Nicolai inte rivit så hade jag fått rosett eftersom jag ramlade av innan jag startat^^ men jag är super nöjd ändå ! :D jag gjorde de och jag.. ( ja jag kan ju inte säga att jag satt kvar men... xD) ääh! jag är nöjd i alla fall ;)



 ^^D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0