About me!

Fullständigt namn?
- Mimmi Linnéa Lovisa Landberg


Hur gammal är du?
- 16 men blir 17 i sommar

Hur lång är du?
-180

Spelar du något instrument?
- Piano. Kan även lite gitarr och trummor

Din första tanke när du vaknade imorse?
- Tror jag va synsk i morse för jag trodde klockan va 12, och när jag kollade klockan var hon 11. 59 :3

Vem är snyggast?
- Jag?!

Vem vet mest om dig?
- my friend Linnea skulle jag väl tro ;) så vill ni åt info om mig är de väl henne ni ska ge er på.....

Vad vill du ha just nu?
En geisha! O.o... Och en massa pengar!

Ditt mål i livet?
Bli akutsjuksköterska/ ambulans sjuksköterska eller Operations sjuksköterska. Skaffa familj med nån uteliggare och ha 4 katter! ( ingen läser väl de här ändå, så kan lika gärna skriva uteliggare .. ;) )

Rädd för?
Spindlar

McDonalds eller Burgerking?
MAX! 

Vad har du för skostorlek?
44...

Vill du gifta dig?
ja

Din hårfärg?
blondi! 

Vad sover du i?
underwear ;)...

Kläder du har på dig idag?
leggings, shorts och linne 

Favoritårstid?
sommar! 

Favoritmat och dryck?
taco, fanta

Hur svarar du i telefonen hemma?
hallå?!?! De är JÖRGEN! 

Hur svarar du i mobilen?
hallå ;)

Sov du ensam inatt?
ja

Vad gjorde du kl 08 imorse?
sov! :3

Vad var det senaste någon sa till dig?
God natt.. ;)

Godaste glassmaken?
gillar inte glass sådär värst, men nogger kanske :)

Drömmer du mardrömmar?
ja gud ja! :s framförallt vid feber! då blir de hallucinationsdrömmar..

Favoritklädsel?
shorts, linne. eller onepiece! :3 men gillar ridkläder också! 

Favoritgodis?
VA TRORU?! GEEEEEEEEISHA!

Hur många kuddar sover du med?
3

Längtar du mest efter just nu?
att få sova. Och hopplektionen vi har om några veckor ^^ 

Vad luktar det nu om du sniffar lite?
shampoo :)

Saknar du någon just nu?
ja

Vill du ha barn?
ja! :D mörkhyade ungar! :* 

Längtar du till din nästa födelsedag?
ja!!

Tycker du att du har fin dialekt?
ja, men skulle hellre ha göteborska eller gotländska :) 

Tycker du om fester?
nej

Har du använt någon hårprodukt idag?
ja

Vad har du för planer till helgen?
Stockholm!

Är du singel?
ja

Hur många har du varit kär i?
93483749274894 st.

Hur många personers personnummer kan du utan till? (ej i familjen)
runt 10 kanske?

Vilka är dina 2 nuvarande konstigaste vännerna?
no idea! alla är väl konstiga på sitt vis ;)

Kommentarer
Postat av: Rosida

Lool, jo jag läser allt du skriver ju! ^o^

Är helt säker på att du kan få nåt bättre än uteliggare Mimmi! ;)

Varför kan du så många personers personnummer?! Ò-Ó

2012-04-30 @ 00:59:26
URL: http://rosida.blogg.se/
Postat av: Jenny

hahaha jag läste ju allt! XD Svarar du verkligen Jörgen i telefon? ;) Haha :D



sv: Tack för gratulationen! :D Ja jag har förändrats bra mkt på 4 år!! :O<3 fått större rumpa har ja också fått!! =O Kommer inte i jeansen jag gjorde för 1 år sedan suspissies face



sv: haha jag har ett akvarium, en guldhamster och två marsvin! ;)



sv: japp, jag har sett orphan! Den är fett rolig hahaha :) Handlar om en familj som ska adoptera ett barn och de adopterar en flicka och att verkar normalt till en början. Sen visar det sig att flickan är väldigt konstig och att hon egentligen är gammal, typ 30 år, men klär ut sig till liten o hon har någon sjukdom som gör att hon inte växer o sådär. haha helt galen!! Men bra ;) se den! :D Den är inte äcklig eller sådär! :)<3

2012-04-30 @ 08:57:41
URL: http://jjennyeeklund.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jag läser också allt du skriver!^^

2012-04-30 @ 10:04:14
URL: http://nopromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0