Valborg!

kom precis hem från Willys! rätt trött i ryggen efter att ha stått hukad bland hyllorna och räknat: tandborstar, shampoo, ketchup mm.. Men de va de värt! rätt kul också! :) roligare än att stå och glo på en eld i alla fall x)
När jag stod där och räknade shampoo flaskor så hittade jag en 200 grams låda med nötkött! WTF?! blev första tanken. Kollade datum, och den hade gått ut 1a april och va lagom grön och fin nu! :D
tycker de är så onödigt av folk som handlar att göra så! antagligen skulle personen inte ha lådan och orkade inte ställa tillbaka den i rätt hylla. Men då kan man ju lämna den i kassan istället för BAKOM en massa shampoo flaskor! :s affären förlorar ju typ 200 kr på bara den där.

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: åh tack! =D<3



haha ja! Eller jag var på någon fest men det va typ för allmänheten så jag drack inte precis om man säger så XD va rätt mysigt!! en kille som satt o spelade gitarr o man fick önska lite låtar o så :D

2012-05-01 @ 00:06:25
URL: http://jjennyeeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0