Svar på kommentar :)

fick en fråga om varför jag klippte av mig håret :) så jag svarar väl på de då ;)

först hade jag långt hår:



och sen den sommaren åkte vi till island och badade i sånt svavelbad mm. de gjorde att mitt hår blev som en trasselboll.. och då ville jag bara få bort de.. :)

så då klippte jag först såhär:



och sen såhär: för jag ville testa i kort hår :)
 
 <-- xD

och sen färga jag : för att jag ville testa ^^ 


och blått, för att jag ville testa :)



sen åkte allt av, för jag ville se hur jag såg ut utan hår ^^



och jaa.. nu är de rätt "långt" igen ^^!

 ^^

Kommentarer
Postat av: Ida

Tycker du är riktigt snygg i kort hår! :D

2012-01-01 @ 21:30:49
URL: http://rosida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0