Frågor och Svar! #1

Jenny:
Tycker du att jag är cool? :D
Ditt favoritdjur?
Vad ska du göra i sommar?
Ska vi ses någon gång i sommar?
Ditt favorit ämne i skolan?
Är mina djur söta?
Hur mår Vilma? :D

-haha, ja :D <3
-KUUUSE! :D och katt :)
-gotland,croatien,hoppkurs,besök av brevvän, besök av några från brazilien, jobba!
-ja de tycker ja! :D
-medicin eller vård :)
-ja de är klart :D tycker alla djur är söta! utom spindlar och insekter ;)
-bara bra! :)

Ida:
- Vad är din favoritaffär för kläder?
- Lägg ut en bild på ditt drömhår!
- Vilket skolämne är du bäst på?
- Hur söt är Chris Colfer på en skala från 1-10? <:3
- Vilken ögonfärg tycker du är finast?
- Gillar du din röst? ^_^

-lindex tror ja :)!
-okey bro!

älskar sån "mohikan" frisyr om man har kort hår! 
hade jag längre skulle jag nog vilja ha ungefär såhär:

wedding hairstyles long curly hair skulle inte passa mig tror ja, men älskar ändå frissyren!

- tror medicin eftersom de är mycket biologi och sånt. matte är jag rätt bra på också :)
- hm.... ;) kanske 7 ? :) gillar inte hur han pratar ( allså hans mun xD..) men han ser väl bra ut :)
- blå! som persbrandt :3



- asså nja.. ibland xD men hatar att höra / se inspelningar där jag är med! D:

Kommentarer
Postat av: Ida

Snabba svar! ^o^



Sv: en "inspiration" tumblr fanns den där titanic GIF:en på! Bara att googla titanic och tumblr så hittar du säkert massa.

2012-06-03 @ 22:41:23
URL: http://rosida.blogg.se/
Postat av: Jenny

hihihi nice :D

2012-06-04 @ 18:35:05
URL: http://jjennyeeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0