Fredag!

jaa, denna dagen började med uppstigning 8.00. gjorde iordning mig och skulle till skolan när jag får ett sms att alla lektioner är inställda... -.-'! men jag va ändå påväg så jag åkte ändå till skolan för att hämta datorn, och så skulle jag ändå ner på stan.

så idag har jag setat i biblan och läst ur isprinsessan med mikaela. lunch, och nu tillbaka i biblioteket.. :s men nu har jag i alla fall geisha! :3

senare ska jag till grändma! och ikväll blir det nog grey's anatomy! älskar att se film när de regnar! :) ♥


Kommentarer
Postat av: Rosida

Åkte också till skolan ändå. Övningskörde till skolan för att hämta datorn och grejer... ^^

Har väl missat en del nu säkert.

2012-05-11 @ 12:31:51
URL: http://rosida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0