Söndag!

Underbara dag! började med att vakna 10. tog en cykeltur mot okänt mål runt i kanske 50 minuter! ^^ hur mysigt som helst! Käkade lunch som innehöll: sallad, tomat, gurka, champinjoner, en brödbit, melon och jordgubbar! :3
sen satt jag och läste bok i ett par timmar och sedan blev de stallet och Rommel! Ikväll blir de grillat! :)
jag ju läst klart Hungerspelen nu! tycker den VA bra faktiskt! lite seg i mitten, men tror de va för att jag läste så sällan och så lite varje gång att man då liksom tappar handlingen :). så om du Ida ska köpa filmen, kanske jag kan få låna och se den? :3 ♥
Nu har jag börjat läsa Camilla Läckbergs böcker! är på första: Isprinsessan. verkar bra, men har ju inte kommit så långt! :)
är ju bara så gott! :3

Kommentarer
Postat av: Rosida

Vilken skön dag. :3

Ska du inte boka Hungerspelen filmen?! >:o

Jag har bokat på cdon, men vet inte när den kommer.

2012-05-06 @ 21:14:00
URL: http://rosida.blogg.se/
Postat av: Jenny

åh så mysig dag! :D



sv: TACK :D!

2012-05-06 @ 21:30:02
URL: http://jjennyeeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0