Första veckan gjord!

Idag jobbade jag 07.30-17.00. Va lite läskigt idag för en utav tanterna började se saker! :s hon blev rädd och började gråta och så :(.
Eftersom boendet ligger i anslutning till ett vanligt äldre boende så kan man gå och "hälsa på" varandra. Många har ju gått i skolan tillsammans och så.
En tant som bodde på de vanliga boendet va rolig haha :D en av vårdarna gav henne fika och då sa hon nått kul ( minna inte vad) men då kramade vårdaren henne och gav henne en "puss" på pannan. Då säger tanten "men jag har ju duschat idag!" Haha! :'D så söt!
Fick även ta blodtryck och puls idag :)


Kommentarer
Postat av: Rosida

En tant på min plats är också jätterolig, haha! :D
Hon säger "Tjena stumpan!" varje gång hon ser mig, och hon är så tuff! När en av vårdarna sa "Kom så tar vi hand om dig", så sa hon "Då lär jag väl bli ännu sjukare". Loool x'D

2012-11-26 @ 18:18:14
URL: http://www.rosida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0