Saker som gör mig glad!

♦Bra musik som strömmar ur mina grymma hörlurar! Grym bas i dem! :3
♦Träffa Linnea! Spelar ingen roll vad vi gör egentligen, bara vara. Alltid lika skoj! 
♦Att se film som är bra! Eller serier (typ Grey's Anatomy eller Sex and the city)
♦Rida eller vara i stallet hos Rommel. Har insett nu på senare tid hur mycket de betyder, hur lugnt man blir. Förut åkte jag liksom bara dit för att rida, men nu kan jag åka dit för att bara vara liksom. 
♦Teckna, och att jag blir nöjd med bilden. Nu var de länge sen jag gjorde nått projekt.. men har väl tänkt att börja igen kanske :)
♦Shoppa! Till mig själv eller andra.. Älskar att köpa saker till andra, som presenter eller så :o men hatar att pengarna tar slut så fort O.o
♦Att mysa med min katt :3 
 
de är väl de jag kom på just nu i alla fall ;)
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Aw!^_^ Ja, vi har det alltid trevligt!=D

2012-09-19 @ 23:30:41
URL: http://sormanfoto.wordpress.com
Postat av: Jenny

Bra saker! :-D

2012-09-20 @ 20:01:05
URL: http://jjennyeklundd.blogg.se
Postat av: Ellinor

Meeeeeeh :0 du glömde mig :( <3

2012-09-21 @ 11:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0