Torsdag!

Började 12.35 idag med idrott! Måste säga att jg gillar idrotten! Läraren vi har är as bra ju! :) rolig och drivande, vill liksom nått med lektionen! Så idag hade vi body pump! Eftersom vi hade haft styrketräning igår så hade man ju reda träningsvärk, men vafan! Varför gnälla liksom ;) vill man bli fit så får man lida lite!
Red istra nu ikväll! När jag kom dit så pratade jag med några som sa att hon varit så sur på alla lektioner! Fan tänkte jag :/ orkar inte nu haha... Men de konstiga va att jag märkte inte av de alls under hela lektionen! :o känner mig nästan proffsig :3

Cyklade i regnet till och med!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag håller med! Jag tycker att vår nya idrottslärare är riktigt duktig! Hon har ju ett mål med klassen och stället krav på oss! Och det behövs verkligen med tanke på att idrotten varit som den varit det förra året... Men ja Natalie är bara bra för vår klass! Hon är duktig och det känns väldigt seriöst och det är bra!!!! :-D

2012-09-27 @ 23:49:30
URL: http://jjennyeeklund.blogg.se
Postat av: Jenny

...för idrotten är ju det viktigaste ämnet vi har! Det är ju träning som får oss att må bra och därför kunna prestera bra på andra lektioner och kunna leva ett längre och hälsosammare liv! Matematik eller svenska kan ju inte direkt erbjuda de sakerna ;-)

2012-09-27 @ 23:51:15
URL: http://jjennyeeklund.blogg.se
Postat av: Rosida

NAAAW, Pontus så sööt! :'D

Sv: ja, jag tror det jag! ^_^ <3

2012-09-28 @ 03:06:57
URL: http://rosida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0