Fredag!

Gokväll alla! 
Nu sitter jag här igen, vid skrivbordet i mitt rum! Älskar faktiskt det! Varje fredag :) Är ingen partynisse, mer en soffa-film person ^^! Kanske ändras sen ;) 
Jag käkar med livet som insats ikväll då jag käkar jordgubbar som varit frysta :3! Fett kriminell jao! Tänk om jag får hepatit som alla snackar om! Inte bra .. :p 
Imorgon väntar frisören och fixa till sig till festen på kvällen! Har precis skrivit att jag inte är nån partynisse haha! Well well.. Linnea ska fota mig på dan om det är fint väder :) Sen är det överaskningspartaj till sent på natten! Will be fun fun fun!! :3 
 
 
Mammas fest i mars 2012. 

Kommentarer
Postat av: Rosida

"Fett kriminell jao!!" X'D

Svar: hahah ja ! xD
Mimmi

2013-04-26 @ 23:20:36
URL: http://www.rosida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0