Lördag

Hej alla därute! :*
 
Tog en sväng till Ica och handlade tuggummi haha! Bara för att komma ut och röra på sig ;).. Snart ska grannen komma över och dom ska äta surströmming.. *Uäk!* så jag stänger nog in mig på mitt rum! Hade tänkt spela The Sims igen! Va länge sen. 
 
Jag kollade genom matteboken nyss eftersom vi har prov snart och jaa.. Inte mycket kom jag ihåg i alla fall xD.. Jag är så körd.. :c 
 
-
 
Zumban igår va riktigt rolig! Det var inriktining på styrka i det i kombination med påskhelgen och Kiruna resan så vart jag sjukt slut! Trodde jag skulle rasa ihop på slutet ;D.. Men desto bättre träning! 
Måste verkligen komma igång igen nu. Godissug har jag inte som tur är, men däremot "plock-ätning" och "måste ha något i munnen hela tiden".. De första dagarna är värst, sen har man vant av sig ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Zlatan!

Svar: Satan Zlatan!
Mimmi

2013-04-06 @ 19:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0