Skoter jao!

Haft en galet bra kväll! Helt magisk!
Började med en 25 kilometer lång skotertur där jag hade turen att sitta bakom Snygg - James från England! Redan där vart kvällen räddad typ :3..
När vi åkt kanske halvvägs så frågade jag om jag fick prova att köra bara en bit, och det fick jag! Det var fan askul! :D när vi kommit ut på ängen så sa han något till mig, men jag hörde inte vad han sa, istället för att säga det en gång till så sträckte han sig fram till styret ovh gasade på som satan! 75 km/h och jävlar va fort de gick haha! Men jag körde inte ihjäl nån i alla fall ;)...
Väl framme vid en Lappkåta fick vi mat. Lappskojs (renkött, potatis och grädde). Jättegott! :3 till efterrätt fick man sockerkaka och hjortronsylt! Så nu har jag smakat såna bär också haha!
När vi satt i stugan alla 18 st och halvsov så kom en av guiderna in och sa att det var norrsken! Så himla vackert med alla stjärnor och så det grönblå skenet över himlen!

Man kände sig som instatsstyrkan när man satt i bilen i de där luvorna! ;D


Kommentarer
Postat av: Godispuffen

nästa vinter ska ja ta med dig på en riktig skoter tur så ska vi brassa på över 100 så ska du få uppleva riktig skoter tur c:

2013-04-04 @ 04:03:51
URL: http://ronjasundgren.bogg.se
Postat av: Jennie

Fy fan vad häftigt! :D <3

2013-04-04 @ 09:16:56
Postat av: Rosida

Åååh, du fick se norrsken!! *o*

2013-04-04 @ 13:39:45
URL: http://rosida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0