<3

I höstas var vi lediga på tisdagarna i skolan. Då passade jag på att åka till min faster och hälsa på henne just för att hon var hemma och var sjukskriven. Det var i början av hennes sjukdom. Jag åkte till henne varje Tisdag och pratade en stund för att visa att jag brydde mig och även för att vi inte träffades så ofta. 
Efter några gånger så började vi prata filmer och då kom vi in på Dirty Dancing just för att den visades på tv den kvällen. Jag hade inte sett den och min faster blev förvånad. "Den måste du ju se!" sa hon. Det blev inte av att jag såg filmen, men veckan efter så hade hon köpt den till mig istället! <3
 
Jag har inte "vågat" se filmen av den anledningen att jag tydligen är skrockfull och tror att hon inte kommer finnas dagen efter jag sett den.. 
 
Men nu, nu när hon är borta, då ska jag se den, och minnas min fina faster <3 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

<3

2013-08-06 @ 09:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0