Onsdag

Hade endast idrott idag. Gymmade! De va faktiskt kul haha men jobbigt! :) 
Cyklade hem sen, (notera cyklade! För jag har inte cyklat från/till skolan sen i höstas! :s) och duschade. Sen satte jag mig med läxor. Vi fick en hemtenta istället för prov i morgon! As skönt faktiskt! Kände att de va saker jag inte hade kunnat om de hade varit prov! :( Dessutom får vi sovmorgon och börjar 12.25 i morgon istället! ♥
 
Ikväll ska jag se Uppdrag Granskning. De handlar om "Män som näthatar kvinnor". Svenska tv profiler som fått en massa hot- mail (alltså inte mail på hotmail, utan hot-mail ;) ).. Tror de är intressant!
 
 

Kommentarer
Postat av: Rosida

Ja, det var bra att vi fick hemtenta! :)

Sv: Ja, jag kommer imorgon. Vet att jag brukar säga så ibland, och att jag inte kommer ändå... Men imorgon ska jag komma. >__<
Tar med mig kameran så vi kan spela in audio till videon, om vi hinner! :)

Svar: bra :)
Mimmi

2013-02-06 @ 15:30:46
URL: http://rosida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0