Sportlov!

Har ni några planer till Sportlovet? Jag har faktiskt inga! Konstigt nog.. Brukar ju alltid göra en massa på loven. Vet att jag ska ta de lugnt i alla fall, och så ska jag på begravning. Juste! Vi ska till västerås en dag också! Jag ska köpa ny ridhjälm och troligen nya Whitaker byxor. Ska sälja dom andra. För stora :/. Måste ha nya svart jeans också, och även en ram till min Celine Dion affish som ska upp på väggen! :3. Sen om pengarna räcker ska jag köpa riktiga springskor till i vår! Har fått hem hörlurarna som jag köpte så väntar bara på iphone armbandet! Sen ska här sättas igång! 
 

Kommentarer
Postat av: Rosida

Asfin ny design! :D

Svar: tack :D
Mimmi

2013-02-17 @ 17:11:44
URL: http://rosida.blogg.se
Postat av: Anonym

Hem till mig ska du ju! ;)

Snygg design :*

Svar: Tack :D jaa men de är ju innan lovet :**
Mimmi

2013-02-17 @ 18:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0