Vad jag skulle behöva köpa

Nya hörlurar:
 
 
Skiter i färg och form. Bara de är bra bas i dom. Att dom kan ta hög hertz skala eller va de nu kallas.. ;) Dom jag har har gått sönder - pappa har lagat och nu är dem sönderglappade igen.. De går inte att laga så jag måste, MÅSTE verkligen köpa nya! 
 
Nya Skor:
 
 
För idrott men främst för att kunna gå ute och även springa i vår och sommar. De jag har duger i idrotten för skolan men dom är inge bra att ha ute, och de är ju heller inte så bra att ha samma skor ute och inne..
 
Iphone jogging armband:
 
 
Jag är ingen typ som köper grejer bara för att de kommer en ny pryl, men denna verkar riktigt smart faktiskt! Jag vet aldrig vart jag ska ha min iphone när jag är ute. Fickorna går ju, men i vår/sommar har man kanske ingen tröja med fickor som har dragkedja.
 
Hörlurar för jogging:
 
 
Känns ju kanske lite onödigt att köpa sånna här också, när jag dessutom har dom vita som man fick med, men dom åker ur öronen när man springer, om man inte har ett pannband! Och de har man kanske inte när de är varmt ute... Tror sånna här skulle vara bra just för att de sitter bättre :) Någon som har provat som vet?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0