Måndag!

Idag var jag på vv och hade faktiskt gått ner 0.5! Även om jag svullat som satan i helgen och dessutom varit lite handikappad pga zumba olyckan haha! Min kropp är skum! Men ska i alla fall vara noggrann denna vecka så jag inte går upp en massa för att jag slarvar! För man kan gå ner i vikt utan att röra på sig! Det sa min konsulent, och det är ju egentligen grundprincipen med viktväktarna! Motionen är bara en extra bonus för att lyckas ännu bättre och för att kroppen mår bra av det! Men om man lägger om sin kost så går man ner :)
Har kommit nästan halvvägs i Camilla Läckbergs 8e bok Änglamakerskan nu! Fakiskt än av de bättre hon skrivit! Ciao blekfisar! :*


Kommentarer
Postat av: Jennie

Grattis! :) <3

2013-07-01 @ 22:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0