Jag kan inte sova nått mer, Allting går upp för mig när solen går ner.

Gokväll! 
Sitter i sängen med datorn i knät och "surfar runt" lite som den äldre generationen säger ;)..
Har ju som sagt sovmorgon i morgon så jag behöver inte sova nu på en gång! Har läst lite men tror jag ska se nån film istället. Blir så sällan man hinner de! :( 
 
Kan ge en lägeskontroll över några dagar framåt för er som bryr er haha!
 
♥Imorgon, sovmorgon, skola. Joggingtur till stallet på kvällen och sen rida! :)
♥Fredag, Skola och prov i Svenskan om Satsdelar. Börjar greppa de nu men ändå drygt haha! Efter skolan är de Zumba pass igen och sen bara fredagsmyyys!
♥Lördag så åker vi nog troligen ner på stan eller till västerås och provar ut nya springskor till mig. Måste troligen specialbeställa eftersom jag tydligen trampar fel och innåt för mycket enligt läkaren -.-' Den här sjukdomen gör än pank! haha..
På kvällen ska vi på middag till västerås! :) Time to be fylle chaffis sen då ;) nerrå haha..
♥Söndag slappar dag och läxor! 
 
Satt ju på körskolan i eftermiddags och pluggade. Går riktigt bra! Har bokat uppkörning nu också men jag fyller ju i Juni så de är långt kvar. Har i alla fall gjort de haha! Men är lite "orolig" / rädd för halkan haha!
 

Kommentarer
Postat av: Jje

Awesume med körkortet!!! :D

2013-03-14 @ 07:30:41
Postat av: Rosida

Shiit, att du bokat uppkörningen! :D

2013-03-14 @ 19:13:23
URL: http://rosida.blogg.se
Postat av: Anonym

halkan är det ROLIGASTE du kommer att göra under hela skiten, SÅ TA VARA PÅ DET!!!! :D

2013-03-14 @ 22:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0