Pust!

Ja så känns de nu! Psykologin är klar. Vi hade ett stort slutprov idag på kursen och just nu känns de så skönt att de är över haha! Psykologi har varit intressant att läsa och jag är glad att vi fick läsa det! Skulle vara intressant att läsa psykologi 2 och även psykiatri nån gång! :) 
 
Vi varit och käkat påsklunch och Ida och jag sitter nu med varsin dator utanför klassrummet och är sociala ;).. Börjar om ungefär en timme. 
 
Så skönt att de bara är imorgon kvar innan påsklovet! Ska träffa Linnea på Fredag och ha filmkväll, pysseldag haha! Hon har också snöat in på pärlplattor och sånt stuff xD! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv. Jaha :o haha nä jag har bara fått godkännt en gång och den blev grön så det räcker en gång vad jag vet ;)))) <3

2013-03-27 @ 14:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0