Söndag!

Förlåt Jennie att jag åkte hem igår kväll. Du vet varför ♥ Men det var superkul att det blev av!! :) Våran snygga dans blev grym ju haha :* 
 
Idag har jag bara tagit det lugnt. Sov dåligt i natt. Pappa och jag tog en tur med BMW:n så nu har jag testat den också. Jag var varit lite "rädd" för den eftersom jag testade den på gräsmattan innan jag började övningsköra och fick till en rivstart. Blev asrädd haha.. Sen dess har jag inte kört den, men idag gjorde jag det i alla fall! Känns som att köra gokart typ haha :)
 
Ikväll ska mamma laga indiskt! Testa lite nytt. Blir nog bra :) 
 
Imorgon kväll är det ridning igen, men nu är tiderna ändrade så vi rider 18.10 istället för 20.10. Men det blir nog bra. Har ändå inget innan nu eftersom jag inte går på viktväktarnas möte längre :)
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men du behöver ju inte säga förlåt vännen! Det var så kul att du kom och tack för presenterna! :D <3

2013-11-17 @ 17:48:49
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0