Torsdag

Snörvel, host, huvudvärk, halsont, nackont, ryggont.. blä! Hade feber i natt och som alltid så ser/hör jag saker då.. Alla tror att jag går på droger när jag pratar om det, men nej! Det gör jag inte haha.. Det är svårt att förklara vad man ser/hör men det är sjukt obehagligt i alla fall. Känns som någon annan tar över än. Förra gången jag var sjuk trodde jag att någon åt på mig.. -.-
 
Var till Läkaren idag för att checka av med mediciner och sen åkte jag förbi skolan och hämtade lite böcker så jag inte kommer efter så mycket. Men mer än så orkade jag inte.. Missar ridningen ikväll! Vill krama Emira ju :'( 
Kill me..
 
Får se om jag orkar gå till skolan imorgon. Vill inte smitta någon.. 
Har inte tränat riktigt på nästan 2 veckor heller! :@*Bitterfitta*
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Emira var struken ikväll pga halt/oren.

Svar: Hmm :/
Mimmi

2013-11-21 @ 20:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0