Godmorgon!

Var ute igår (för första gången faktiskt!). Linnea och hennes kille + 2 av hennes systrar och den enes kille var med! Och så jag och Rebecka :) vi var först hemma hos Linneas ena syrra och spelade och snackade lite, sen gick vi till Berras och tog ett glas! De hade karaoke och plötsligt stod jag där! Hemskt hahahaha! 
Sen gick vi vidare till statt :D va så jävla kul att dansa! 













När vi skulle gå in på statt så stoppade vakten mig och ba: "du får vänta 10 minuter!" 
Jag: va? Varför då? 
Han: ja du blir ju 18 då, 6/10. 
Jag: jag fyllde 18 den 10/6 
Han tog då mitt körkort (vem har körkort om man inte är 18 förresten?!) och tittade igen och säger: 
-jaa jag ser det nu. Ursäkta. 
Hahahaha! Gjorde min kväll ;D poliserna bredvid fick nått att skratta åt i alla fall ;) 


Kommentarer
Postat av: Jennie

Körkort kan många ka när man inte är 18! Det är väldigt vanligt med det ;) men just för B-behörighet har man inte men körkorten ser precis lika ut så :)

2013-10-06 @ 17:48:31
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0