Awkwardness

Hahaha fyfan vilken tabbe jah gjorde idag när jag skulle hem! Var skittrött, törstig och hade ont i huvudet så jag bestämde mig för att köra in på drive thru och köpa en cola zero. 
Så jag kör fram och ser att det är 2 såna mickar, så jag väljer den andra för att det va en bil i den första. När jag kommer fram så hör jag en röst som pratar lite avlägset och jag börjar sen beställa. "En vatten till det?" Säger killen. "Nejnej, en cola zero." Svarar jag. "Okej, och en barnmeny" säger han. "Nej! En cola zero bara" svarar jag. 

Men så inser jag att det är bilen bredvid han pratar med... Hahahaha 
När bilen var klar så börjar det prata vid mig och jag kan beställa. 
Jag hoppas han inte hörde att jag satt där och tjoade haha!




Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha woopsi ;)

2014-04-25 @ 21:23:40
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0