Högskoleprovet

Idag skrev jag högskoleprovet för första gången! Jag skrev på MDH i Västerås. Det började 8.30 och slutade 16.30 ca. 5 delprov med raster och lunch mellan :). Först var det matte och sen svenska/engelska 2 stycken prov. Sen matte igen efter lunchen och sen sv/eng igen. Man vet inte ordningen innan :). Jag tycker det gick bättre än förväntat faktiskt! När jag kollade på gamla prov förut så vart jag nästan chockad över hur svårt det verkade, men jag tror att jag då inte fokuserade på vad som stod. Men som sagt, jag tror jag kunde en del i alla fall! :) mattedelarna var roliga för den gick jättebra kändes det som :D alla svaren är kryss svar! Så man slipper uträkningar och grejer.
Ikväll firar vi med sushi :3


Haha jag var lite extra snäll mot den jag låna bänken av ;)




Kommentarer
Postat av: Jennie

Skrev du på MDH men tackade en Carlforska elev? :p

Härligt att det kändes bra :)

Svar: Ja för det var i carlforska byggnaden :)
Mimmi

2014-04-05 @ 19:24:39
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0