Lite svar

Har fått några frågor från frågestunden, så jag svarar på dem nu! 

- Vad ser du mest fram emot just nu?

Svar: oj.. Jag vet inte riktigt faktiskt. Kanske julen haha? Eller när jag får uppleva en av studentpresenterna som var en Stockholmshelg med lite allt möljligt som skulle ingå!

- Vad tror du blir roligast och vad blir svårast med ssk utbildningen? 

Svar: Roligast blir nog att lära sig nya saker. Jag älskar att lära mig. Skulle kunna studera hela livet haha. 
Svårast blir kanske att komma ihåg hur man ska skriva alla inlämningsgrejer och sånt. C-uppsatsen.. Vet ingenting om den men bara jag hör namnet så känns det svårt och jobbigt..

-Vilken häst tycker du är finast?

Svar: Akrobat är rätt söt. Han har så sorgsna ögon liksom.


Akrobat :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0