Usch

Fyfan va det känns jobbigt just nu. Med högskolan, flytten och allt. Jag vet inte ens vad jag vill längre. Vill jag eller inte? 
Allt känns så oklart. 
"På högskolan är det mycket eget ansvar" jo det vet jag. Inga problem. Men det är ju lite svårt att veta vad man ska ta reda på. Vad man måste göra osv. 
Jag hadr ingen aning om att man skulle registrera sig på kursen innan de startade tex. Det fick jag se av en slump. 
För de som jobbar på högskolan är allt så jävla självklart. Jag måste va dum i huvudet, men jag vet ingenting av vad man ska göra innan. 

Jag får panik av bara tanken och därför skjuter jag allt åt sidan känns det som. 

Första kursen vi har innehåller fakta ur 8 böcker. Kommer det va så sen också? Varje bok kostar ju 300-500 spänn. Hur kan någon ens ha råd? Visst kan man låna av någon kanske, eller köpa begagnat. Men ÄNDÅ! 
Jag fattar inte...
Allt verkar va så jävla självklart för alla..




Kommentarer
Postat av: Jennie

Har du sett cheklistan? Den är jätte bra att följa å där står allt man måste göra :)

2014-08-24 @ 17:01:56
URL: http://skummbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0