2014

Året som gått i bilder!
Jag är nöjd med året, trots att jag inte mått bra. Många fina minnen <3
 
 Januari: Tjejkväll i Avesta!
Sista gången jag hann rida Istra innan hon fick somna in :(
Tog hand om 5 hästar och 3 katter och sov kvar på gården för en kvinna jag red med förut! Hon skulle bort. :)
 
Februari: Tjejkväll i Möklinta!
 
Zulle kom till Sorf! Jag var först med att rida barbacka på honom hehe. Han tyckte det kändes lite skumt ;)
 
<3
 
Mars: Wilma dog <3
 
Fick ridning av Karin(kusin) i present och vi åkte till Norrköping och red islandshäst!
 
April: Praktik på dagis!
 
 
Köpte Rufus! <3
 
Maj: Såg Avicii med Emmy och Jennie :D
hahaha Emmy borstar Sara ;)
 
Fotografering med Linnea
 
 
Vann Celine Dion tavlan!
 
Praktik på Akuten Västerås
 
Studentkryssning!
 
Var med på operation!
 
Hoppade 90 med Zulle! Han var inte så duktig i början haha
 
Stråt revs i Sala :(
 
1 m med Zulle! Framsteg
 
Sprang Vårruset!
 
 Ridning ute med Bella
 
Studentbal!
 
Vikingafest
 
Cykelrace
 
Juni: fyllde 19 och tog studenten!
 
Hade en galen helg med Ellinor! Pajjade Saaben och sladdade hahaha
 
Åkte till Usa! San Fransisco. Såg Alcatraz, Golden Gatebron, Yosimeteparc och Moir Woods trees!
 
Sen vidare via highway 1 till Los Angeles och Hollywood!
 
Och sen Las Vegas med Celine Dion konsert!! <3
 
Red i Grand Canyon!
 
July: hälsade på Lisa och Ellinor!
 
Åkte till Marlen- Brevvän i Tyskland!
 
När jag kom hem med flyget hade branden startat i Västmanland :(
 
Hoppade 1.10 med Akrobat!
 
Augusti: Började flytta in i studentrummet!
September: Fick rösta för första gången!
 
Började Sjuksköterskeprogrammet på Mdh!
 
 
Pappa rider haha
 
Oktober: Duktiga Zulle! 
 
November: Nya glasögon!
Skrämde skiten ut barnen på halloween-övernattningen i stallet hahaha
 
Metodövningar i skolan!
 
Tatuerade mig!
 
Åt på Grands Veranda i Stockholm!
Och sen shopping med bästa tjejerna!
På kvällen musikal! - Livet är en schlager
 
December: Jul!
 
Bak!
 
Julshow på sorf!
 
Julafton!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0