Föreläsningar

Okej. Ska berätta om min dag. Hade först föreläsningar hela förmiddagen om cellen och vävnader. Sen började vi med nervsystemet på eftermiddagen. 8-16... Det snurrar av olika latinska ord och benämningar. Mitokondrier, ribosomer, neuroner, golioapparat osv. 
Har mått skit flera dagar också. Vet inte vad som ens driver mig att gå upp på morgonen. Vet inte varför jag fortsätter. Men skit samma. Ingen orkar med andras problem, så jag besparar er med mina.
Vill bara sätta mig och tyna bort. Låsa in mig i ett rum och sova för alltid. 




Imorgon har vi självstudier och jag ska börja med att sova ut i alla fall. Sen har jag möte och sen lär jag läsa på inför resten av veckans föreläsningar. Samma helvetesdag både på torsdag och fredag. Tur det är jul snart. För jag tror jag går sönder snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0